Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12525
Title: Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога
Authors: Кобєлєв, Валерій Миколайович
Шляхова, К. С.
Keywords: мобільна реклама; маркетингові агентства; канал комунікації; діалог зі споживачем; мобільні пересилання
Issue Date: 2011
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кобєлєв В. М. Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога / В. М. Кобєлєв, К. С. Шляхова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 44-49.
Abstract: Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.
Mobile advertising has become more and more popular. In clause are study opportunity of use of mobile marketing. They are explore by examples of foreign and Ukrainian manufacturers. On the basis of this explore set as predictions about the prospects for its development
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12525
Appears in Collections:Вісник № 08
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2011_8_Kobieliev_Mobilnyi.pdf269,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.