Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.
Mobile advertising has become more and more popular. In clause are study opportunity of use of mobile marketing. They are explore by examples of foreign and Ukrainian manufacturers. On the basis of this explore set as predictions about the prospects for its development
Mobile advertising has become more and more popular. In clause are study opportunity of use of mobile marketing. They are explore by examples of foreign and Ukrainian manufacturers. On the basis of this explore set as predictions about the prospects for its development
Опис
Ключові слова
мобільна реклама, маркетингові агентства, канал комунікації, діалог зі споживачем, мобільні пересилання
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога / В. М. Кобєлєв, К. С. Шляхова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 44-49.