Високотехнологічний маркетинг на світових ринках

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Цифрова друкарня № 1

Анотація

Високотехнологічний маркетинг розглядається в якості функції високотехнологічного підприємництва. Охарактеризовано провідну роль високотехнологічного підприємництва як фактору успішного економічного розвитку країн. Розглянуто сучасний стан досліджень в сфері високотехнологічного маркетингу. Запропоновано модель здатностей високотехнологічного маркетингу. Проаналізовано підходи до управління високотехнологічним маркетингом.
High-technology marketing is considered as the function of high-technology entrepreneurship. The essence and unique features of high-technology marketing are dictated by the peculiarities of high-technology business environment. High-technology marketing capabilities model is introduced.

Опис

Ключові слова

маркетинг, високі технології, підприємництво, бізнес, інновації

Бібліографічний опис

Данько Т. В. Високотехнологічний маркетинг на світових ринках / Т. В. Данько // Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі. [Монографія під наук. ред. П. Г. Перерви, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянського]. – Харків : "Цифрова друкарня № 1", 2012. – С. 474-488.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced