Високотехнологічний маркетинг на світових ринках
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Цифрова друкарня № 1
Анотація
Високотехнологічний маркетинг розглядається в якості функції високотехнологічного підприємництва. Охарактеризовано провідну роль високотехнологічного підприємництва як фактору успішного економічного розвитку країн. Розглянуто сучасний стан досліджень в сфері високотехнологічного маркетингу. Запропоновано модель здатностей високотехнологічного маркетингу. Проаналізовано підходи до управління високотехнологічним маркетингом.
High-technology marketing is considered as the function of high-technology entrepreneurship. The essence and unique features of high-technology marketing are dictated by the peculiarities of high-technology business environment. High-technology marketing capabilities model is introduced.
High-technology marketing is considered as the function of high-technology entrepreneurship. The essence and unique features of high-technology marketing are dictated by the peculiarities of high-technology business environment. High-technology marketing capabilities model is introduced.
Опис
Ключові слова
маркетинг, високі технології, підприємництво, бізнес, інновації
Бібліографічний опис
Данько Т. В. Високотехнологічний маркетинг на світових ринках / Т. В. Данько // Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі. [Монографія під наук. ред. П. Г. Перерви, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянського]. – Харків : "Цифрова друкарня № 1", 2012. – С. 474-488.