Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13826
Title: Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти
Other Titles: Students assessment of pedagogical influence teachers as a problem of philosophy of education
Authors: Пономарьов, Олександр Семенович
Keywords: професіоналізм; майстерність педагогічна; культура професійно-педагогічна; professionalism; pedagogical skills; pedagogical culture
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Пономарьов О. С. Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 3-13.
Abstract: Здійснено спробу аналізу феномену оцінки студентами педагогічного впливу викладача як однієї з важливих проблем філософії освіти. Розглянуто ті обставини, які ускладнюють можливість отримати дійсно об’єктивну оцінку рівня професіоналізму, педагогічної майстерності та педагогічної культури викладача на підставі думок студентів.
Attempts to analyze the phenomenon of students rated pedagogical influence of the teacher as one of the important problems of the philosophy of education is realized. The factors hindering the possibility of truly objective assessment of the level of professionalism, pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher on the basis of students' opinions are considered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13826
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elita_2014_38-39_Ponomarov_Otsinka_studentamy.pdf266,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.