Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Здійснено спробу аналізу феномену оцінки студентами педагогічного впливу викладача як однієї з важливих проблем філософії освіти. Розглянуто ті обставини, які ускладнюють можливість отримати дійсно об’єктивну оцінку рівня професіоналізму, педагогічної майстерності та педагогічної культури викладача на підставі думок студентів.
Attempts to analyze the phenomenon of students rated pedagogical influence of the teacher as one of the important problems of the philosophy of education is realized. The factors hindering the possibility of truly objective assessment of the level of professionalism, pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher on the basis of students' opinions are considered.
Attempts to analyze the phenomenon of students rated pedagogical influence of the teacher as one of the important problems of the philosophy of education is realized. The factors hindering the possibility of truly objective assessment of the level of professionalism, pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher on the basis of students' opinions are considered.
Опис
Ключові слова
професіоналізм, майстерність педагогічна, культура професійно-педагогічна, professionalism, pedagogical skills, pedagogical culture
Бібліографічний опис
Пономарьов О. С. Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 3-13.