Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Здійснено спробу аналізу феномену оцінки студентами педагогічного впливу викладача як однієї з важливих проблем філософії освіти. Розглянуто ті обставини, які ускладнюють можливість отримати дійсно об’єктивну оцінку рівня професіоналізму, педагогічної майстерності та педагогічної культури викладача на підставі думок студентів.
Attempts to analyze the phenomenon of students rated pedagogical influence of the teacher as one of the important problems of the philosophy of education is realized. The factors hindering the possibility of truly objective assessment of the level of professionalism, pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher on the basis of students' opinions are considered.

Опис

Ключові слова

професіоналізм, майстерність педагогічна, культура професійно-педагогічна, professionalism, pedagogical skills, pedagogical culture

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 3-13.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced