Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовано досвід реалізації у внз розробленої педагогічної технології, яка передбачає поетапне (смисловий, інформаційно-орієнтовний, аналітично-дієвий етапи) формування структурних компонентів готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри, що дозволило підтвердити доцільність її впровадження у процес підготовки спортсменів.
The article analyses the experience of developed pedagogical technique implementation at the higher educational establishment, which presupposes phase-by-phase (semantic, informational-oriented, and analytical-actional phases) formation of the structural components of athletes' readiness to the professional self-determination after the sports career that allows to confirm its implementation expediency as to the athletes' training process.

Опис

Ключові слова

педагогічна технологія, педагогічний експеримент, професійна самореалізація, professional self-determination, pedagogical technique, pedagogical experiment

Бібліографічний опис

Арабаджи Т. Д. Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі / Т. Д. Арабаджи // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 76-84.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced