Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовано досвід реалізації у внз розробленої педагогічної технології, яка передбачає поетапне (смисловий, інформаційно-орієнтовний, аналітично-дієвий етапи) формування структурних компонентів готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри, що дозволило підтвердити доцільність її впровадження у процес підготовки спортсменів.
The article analyses the experience of developed pedagogical technique implementation at the higher educational establishment, which presupposes phase-by-phase (semantic, informational-oriented, and analytical-actional phases) formation of the structural components of athletes' readiness to the professional self-determination after the sports career that allows to confirm its implementation expediency as to the athletes' training process.

Опис

Ключові слова

педагогічна технологія, педагогічний експеримент, професійна самореалізація, professional self-determination, pedagogical technique, pedagogical experiment

Бібліографічний опис

Арабаджи Т. Д. Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі / Т. Д. Арабаджи // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 76-84.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в