Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Запорізька державна інженерна академія
Анотація
В статті пропонується осмислення взаємовідносин викладача та учня в сучасному освітньому процесі. Розглядаються поняття педагогічної майстерності, педагогічної культури, професіоналізму. Педагогічна майстерність подається як авторський процес. Сучасна зміна ролі викладача в освіті пов'язана з готовністю до створення авторської техніки викладання і запровадження педагогічних інноваційних методів. Сьогодні замало лише просвітницької моделі освіти, що спрямована лише на передачу знань і умінь, на перший план виходять навики особистої діяльності, такі як інноваційність, креативність. Водночас сучасність потребує готовності до безперервної освіти, постійного самовдосконалення та навчання.
Опис
Ключові слова
освіта, освітній процес, суб'єкт-суб'єктні відносини, педагогічна майстерність, education, educational process, subject-subject relations, pedagogical trade
Бібліографічний опис
Міщенко М. М. Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії = Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. – Запоріжжя : ЗДІА, 2015. – № 61. – С. 60-66.