Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Запорізька державна інженерна академія

Анотація

В статті пропонується осмислення взаємовідносин викладача та учня в сучасному освітньому процесі. Розглядаються поняття педагогічної майстерності, педагогічної культури, професіоналізму. Педагогічна майстерність подається як авторський процес. Сучасна зміна ролі викладача в освіті пов'язана з готовністю до створення авторської техніки викладання і запровадження педагогічних інноваційних методів. Сьогодні замало лише просвітницької моделі освіти, що спрямована лише на передачу знань і умінь, на перший план виходять навики особистої діяльності, такі як інноваційність, креативність. Водночас сучасність потребує готовності до безперервної освіти, постійного самовдосконалення та навчання.

Опис

Ключові слова

освіта, освітній процес, суб'єкт-суб'єктні відносини, педагогічна майстерність, education, educational process, subject-subject relations, pedagogical trade

Бібліографічний опис

Міщенко М. М. Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії = Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. – Запоріжжя : ЗДІА, 2015. – № 61. – С. 60-66.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в