Исследование возможностей повышения стойкости ЛБТ к минному подрыву

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Проведено порівняння різних варіантів виконання днища легкоброньованої техніки. Визначено вплив товщини днища і його конструкції на стійкість машини до впливу ударної хвилі при дистанційному підрив заряду під днищем ЛБТ. Показано, що застосування багатошарового днища призвело до збільшення прискорень в контрольних точках, тому гомогенна броньована сталь при проектуванні днища військової машини є більш кращою по відношенню до багатошарового виконання.
Comparison of different variants of the bottom lightly armored vehicles was prepared. The influence of the vehicle bottom thickness and its structure were determined for case when shock waves of remote detonation ef-fects the LAV bottom. It is shown that the multilayer bottom has led to an increase in acceleration at the test points. And so usage of monolithic armor for designing bottoms of war vehicles is more preferable then multi-layered constraction.

Опис

Ключові слова

легкобронированные машины, военная техника, бронетанковая техника, бронетехника, бронезащита, бронезащищенность корпуса, взрывная волна, днище боевой машины

Бібліографічний опис

Исследование возможностей повышения стойкости ЛБТ к минному подрыву / Д. Л. Дашков [и др.] // Интегрированные технологии и энергосбережение. – 2014. – № 3. – С. 48-52.