Вплив методу регулювання потужності на екологічні показники та паливну економічність сучасного бензинового двигуна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В даній статті наведені результати експериментальних та розрахункових досліджень по використанню комбінованого методу регулювання потужності (КМРП) на бензиновому двигуні з системою впорскування, нейтралізатором і зворотнім зв’язком. Встановлено ефективність застосування рециркуляції відпрацьованих газів, як метода по зниженню концентрацій оксидів азоту, при КМРП на сучасному бензиновому двигуні. Визначено ефективність застосування КМРП стосовно поліпшення паливної економічності та екологічних показників в перехідних режимах двигуна.
In the article presents the results of experimental and theoretical studies on the use of the combined method of power control (CMPC) of the petrol engine with fuel injection, catalytic converter and feedback. The efficiency of the use of exhaust gas recirculation, as a method for reducing the concentration of nitrogen oxides on the modern gasoline engines with CMPC. The efficiency of using CMPC to improve the fuel efficiency and ecological performance in the transitional modes of the engine.

Опис

Ключові слова

відпрацьовані гази, оксид азоту, дроселювання, концентрація оксидів азоту

Бібліографічний опис

Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на екологічні показники та паливну економічність сучасного бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, О. В. Сирота, С. В. Карев // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2015. – № 1. – С. 74-80.