Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.

Опис

Бібліографічний опис

Крайник Л. В. Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 1. – С. 96-100.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в