Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.
Опис
Ключові слова
малі автобуси, компоновка пасажирського салону, рульове управління, підвіска шасі, гальмівні випробування
Бібліографічний опис
Крайник Л. В. Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 1. – С. 96-100.