Теоретичні аспекти інтегрованого навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції в педагогіці. Підкреслюється, що з моменту першої згадки до сьогодні поняття інтеграції в педагогічному процесі динамічно розвивалося, змінювалися його форми та зміст. Відзначається, що інтеграція є вираженням єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання, результат функціонування яких–формування в учнів якісно нової цілісної системи знань і умінь.
The article considers different approaches to the definition of the notion of integration in pedagogy. It is emphasized, that from the moment when it was first mentioned and up to the present day the concept of integration in the educational process has evolved dynamically, taking different forms and contents. It is noted that integration is the expression of the unity of purposes, princeples and content of the organization of the process of education and upbringing, the result of which is the formation of the qualitatively new holistic system of knowledge and skills in students.

Опис

Ключові слова

інтеграція в освіти вищої школи, вища освіта, педагогічний процес, міжпредметні зв'язки, міжпредметна інтеграція, міжсистемна інтеграція, integration, integrated education, intradisciplinary integration, interdisciplinary integration, intersystem integration

Бібліографічний опис

Хавіна І. В. Теоретичні аспекти інтегрованого навчання / І. В. Хавіна // Науковий вісник Мелітопольського держ. педагогічного ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Педагогіка. – Мелітополь : МДПУ, 2013. – № 1 (10). – С. 81-85.