Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20499
Title: Теоретичні аспекти інтегрованого навчання
Other Titles: Theoretical aspects of integrated education
Authors: Хавіна, Ірина Валер'ївна
Keywords: інтеграція в освіти вищої школи; вища освіта; педагогічний процес; міжпредметні зв'язки; міжпредметна інтеграція; міжсистемна інтеграція; integration; integrated education; intradisciplinary integration; interdisciplinary integration; intersystem integration
Issue Date: 2013
Publisher: Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького
Citation: Хавіна І. В. Теоретичні аспекти інтегрованого навчання / І. В. Хавіна // Науковий вісник Мелітопольського держ. педагогічного ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Педагогіка. – Мелітополь : МДПУ, 2013. – № 1 (10). – С. 81-85.
Abstract: У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції в педагогіці. Підкреслюється, що з моменту першої згадки до сьогодні поняття інтеграції в педагогічному процесі динамічно розвивалося, змінювалися його форми та зміст. Відзначається, що інтеграція є вираженням єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання, результат функціонування яких–формування в учнів якісно нової цілісної системи знань і умінь.
The article considers different approaches to the definition of the notion of integration in pedagogy. It is emphasized, that from the moment when it was first mentioned and up to the present day the concept of integration in the educational process has evolved dynamically, taking different forms and contents. It is noted that integration is the expression of the unity of purposes, princeples and content of the organization of the process of education and upbringing, the result of which is the formation of the qualitatively new holistic system of knowledge and skills in students.
ORCID: orcid.org/0000-0001-9038-0892
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20499
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Khavina_Teoretychni_aspekty.pdf221,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.