Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21826
Title: Удосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива
Other Titles: Improve workflow two-stroke engine with spark ignition and direct fuel injection
Authors: Василенко, Олег Вадимович
Science degree: кандидат технічних наук
Thesis level: кандидатська дисертація
Code and name of the discipline: 05.05.03 – двигуни та енергетичні установки
Thesis department: Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13
Thesis grantor: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Scientific advisor: Корогодський Володимир Анатолійович
Committee members: Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович
Keywords: теорія двигунів; фізичне та математичне моделювання; безпосереднє вприскування палива; розшарування паливоповітряного заряду; паливоповітряна суміш; двотактні двигуни; іскрове запалювання; автореферат дисертації; theory of engines; physical and mathematical modeling; direct fuel injection; air-fuel charge demixing; fuel-air mixture; two-stroke engines; spark ignition
УДК: 621.43.055
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Василенко О. В. Удосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.03 / Олег Вадимович Василенко ; [наук. керівник Корогодський В. А.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 23 с. – Бібліогр.: с. 18-20. – укр.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.05.03 – двигуни та енергетичні установки. Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016 р. Дисертація присвячена поліпшенню еколого-економічних показників двотактних ДВЗ з іскровим запалюванням шляхом застосування безпосереднього вприскування палива. Визначено, що перспективним способом внутрішнього сумішоутворення при безпосередньому вприскуванні палива є організація розшарованого паливоповітряного заряду, що забезпечує покращення еколого-економічних показників. Запропоновано критерій L, який характеризує рівень розшарування паливоповітряного заряду, дозволяє якісно оцінити вплив процесів сумішоутворення на показники двигуна в цілому. Запропоновано коефіцієнт Z, за допомогою якого визначається індикаторний ККД двотактного двигуна із зовнішнім сумішоутворенням, який враховує тільки те паливо, яке згоряє в циліндрі ДВЗ. Застосування безпосереднього вприскування бензину з розшаруванням паливоповітряного заряду на режимах навантажувальній характеристиці при n = 3000 хв-1 дозволило зменшити в 1,83 рази витрати палива при значенні ефективного ККД ηе max = 0,31, в 7–10 раз знизити вміст шкідливих речовин (СО, СН) у відпрацьованих газах, також використання бензо-етанольних сумішей забезпечило стійку роботу двигуна у всьому діапазоні навантажень та більш високі економічні і екологічні показники, чим при використанні карбюраторної системи живлення.
Thesis to obtain scientific degree of Candidate of Engineering sciences on the speciality 05.05.03 – engines and power plants. National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", Kharkov, 2015. The dissertation is devoted to improving environmental and economic performance two-stroke internal combustion engines with spark ignition by the use of direct fuel injection. Determined that a promising way of internal mixing with direct fuel injection is the organization layered fuel-air charge, providing improved environmental and economic performance. The criterion L, which characterizes the stratification of the fuel-air charge, can qualitatively assess the effect of mixing process on the performance of the engine as a whole. A factor Z, which is deter-mined using indicator efficiency two-stroke engine with external mixture formation, which takes into account only that fuel which is involved in the combustion cylinder engine. The use of direct injection petrol bundle of fuel-air charge modes for loading characteristic at n = 3000 rev/min enabled the reduction in fuel con-sumption of 1.83 times at the effective efficiency rjfmax = 0,31, 7-10 times lower harmful substances (CO, CH) in exhaust gases, the use of gasoline-ethanol blends ensured stable operation of the engine in all load range and a high economic and environmental performance than when using carburetor system power.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21826
Appears in Collections:05.05.03 "Двигуни та енергетичні установки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avtoreferat_2016_Vasylenko_Udoskonalennia_robochoho.pdf4,4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.