Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22687
Title: Покращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів повороту
Other Titles: Improving controllability of fast tracked vehicles due to installation of electromechanical turning mechanisms
Authors: Зионг, Ші Хіеп
Science degree: кандидат технічних наук
Thesis level: кандидатська дисертація
Code and name of the discipline: 05.22.02 – автомобілі та трактори
Thesis department: Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13
Thesis grantor: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Scientific advisor: Волонцевич Дмитро Олегович
Committee members: Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович
Keywords: дорожньо-транспортні засіби; гусеничні машини; механізм повороту; математичне моделювання; криволінійний рух; асинхронний електропривод; автореферат дисертації; road vehicle; tracked vehicle; turning mechanism; mathematical modeling; curvilinear motion; asynchronous electric
УДК: 629.114.2.001
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Зионг Ш. Х. Покращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів повороту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 / Зионг Ші Хіеп ; [наук. керівник Волонцевич Д. О.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 21 с. – Бібліогр.: с. 16-17. – укр.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної задачі розробки науково обґрунтованих технічних рішень, що дозволяють для гусеничних машин попереднього покоління з двопотоковими механічними ступінчастими механізмами передач і повороту з мінімальними витратами домогтися плавної керованої зміни радіуса повороту від вільного до фіксованого з рекуперацією енергії гальмування. Запропоновані і теоретично обґрунтовані напрями і варіанти реалізації часткової модернізації двопотокових механічних ступінчастих механізмів передач і повороту, які дають можливість наблизити гусеничні машини попереднього покоління до сучасних вимог і стандартів з керованості та рухливості.
Thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences in speciality 05.22.02 – Automobiles and Tractors. – National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". – Kharkiv, 2016. Dissertation is devoted to solving scientific problems of development of science-based technical solutions, which allow for the old tracked vehicles with double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning with minimum costs to achieve a smooth change-managed turning radius. This change comes from free radius of the turning to a fixed with recuperation of braking energy of the lagging side. Directions and embodiments of shallow modernization of double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning, proposed and verified by dint of methods of mathematical modeling and numerical experiment was allowed to bring the old tracked vehicles to the modern requirements and standards for the controllability and mobility.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22687
Appears in Collections:05.22.02 "Автомобілі та трактори"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avtoreferat_2016_Hiep_Pokrashchennia_kerovanosti.pdf1,04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.