Покращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів повороту
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
кандидат технічних наук
Рівень дисертації
кандидатська дисертація
Шифр та назва спеціальності
05.22.02 – автомобілі та трактори
Рада захисту
Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13
Установа захисту
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Науковий керівник
Волонцевич Дмитро Олегович
Члени комітету
Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016.
Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної задачі розробки науково обґрунтованих технічних рішень, що дозволяють для гусеничних машин попереднього покоління з двопотоковими механічними ступінчастими механізмами передач і повороту з мінімальними витратами домогтися плавної керованої зміни радіуса повороту від вільного до фіксованого з рекуперацією енергії гальмування. Запропоновані і теоретично обґрунтовані напрями і варіанти реалізації часткової модернізації двопотокових механічних ступінчастих механізмів передач і повороту, які дають можливість наблизити гусеничні машини попереднього покоління до сучасних вимог і стандартів з керованості та рухливості.
Thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences in speciality 05.22.02 – Automobiles and Tractors. – National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". – Kharkiv, 2016. Dissertation is devoted to solving scientific problems of development of science-based technical solutions, which allow for the old tracked vehicles with double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning with minimum costs to achieve a smooth change-managed turning radius. This change comes from free radius of the turning to a fixed with recuperation of braking energy of the lagging side. Directions and embodiments of shallow modernization of double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning, proposed and verified by dint of methods of mathematical modeling and numerical experiment was allowed to bring the old tracked vehicles to the modern requirements and standards for the controllability and mobility.
Thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences in speciality 05.22.02 – Automobiles and Tractors. – National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". – Kharkiv, 2016. Dissertation is devoted to solving scientific problems of development of science-based technical solutions, which allow for the old tracked vehicles with double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning with minimum costs to achieve a smooth change-managed turning radius. This change comes from free radius of the turning to a fixed with recuperation of braking energy of the lagging side. Directions and embodiments of shallow modernization of double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning, proposed and verified by dint of methods of mathematical modeling and numerical experiment was allowed to bring the old tracked vehicles to the modern requirements and standards for the controllability and mobility.
Опис
Ключові слова
дорожньо-транспортні засіби, гусеничні машини, механізм повороту, математичне моделювання, криволінійний рух, асинхронний електропривод, автореферат дисертації, road vehicle, tracked vehicle, turning mechanism, mathematical modeling, curvilinear motion, asynchronous electric
Бібліографічний опис
Зионг Ш. Х. Покращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів повороту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 / Зионг Ші Хіеп ; [наук. керівник Волонцевич Д. О.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 21 с. – Бібліогр.: с. 16-17. – укр.