Оцінювання якості професійно – педагогічної діяльності викладачів у США на сучасному етапі розвитку вищої школи
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкрито зміст поняття "оцінка персоналу освіти" та визначено основні підходи до оцінювання якості професійно-педагогічної діяльності викладачів у педагогічному просторі США. Встановлено, що дані підходи обумовлені системою освіти країни, принципами та методами викладацької діяльності, що спрямовані на вдосконалення навчально-виховного процесу у вищій школі.
The article reveals the essence of the concept “assessment of educational people”. The main approaches to the assessment of quality of professional and pedagogical USA teachers’ activity are examined in the article. Due to the research it was found, that they are determined by the system of the country, principles and methods of teachers’ activity, which are directed to the provide high quality study process.
The article reveals the essence of the concept “assessment of educational people”. The main approaches to the assessment of quality of professional and pedagogical USA teachers’ activity are examined in the article. Due to the research it was found, that they are determined by the system of the country, principles and methods of teachers’ activity, which are directed to the provide high quality study process.
Опис
Ключові слова
оцінка персоналу освіти, педагогічний простір, навчально-виховний процес, ВНЗ, метод спостереження
Бібліографічний опис
Ткаченко О. Б. Оцінювання якості професійно – педагогічної діяльності викладачів у США на сучасному етапі розвитку вищої школи / О. Б. Ткаченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. Харків : НТУ "ХПІ", 2011. Вип. 29 (33). – С. 248-260.