Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26217
Title: Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках
Authors: Бурліцька, О. П.
Keywords: регіональний ринок; роздрібна торгівля; маркетинг; управління продажем
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках / О. П. Бурліцька // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 97-99.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26217
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burlitska_Merchandaizynh_2016.pdf200,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.