Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
регіональний ринок, роздрібна торгівля, маркетинг, управління продажем
Бібліографічний опис
Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках / О. П. Бурліцька // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 97-99.