Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26285
Title: Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи
Authors: Майстро, Дарина Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: план стратегічний; реклама; прибутковість; продукція; споживачі
Issue Date: 2016
Publisher: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Citation: Майстро Д. С. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи / Д. С. Майстро, П. Г. Перерва // 1-а Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації" = І International scientific-practical Internet-conference "Strategically-innovative development of subjects of economic system in the context of globalization", 16-18 листопада 2016 р. : зб. тез наук. робіт. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 170-172.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26285
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maistro_Osoblyvosti_2016.pdf296,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.