Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Майстро Д. С. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи / Д. С. Майстро, П. Г. Перерва // 1-а Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації" = І International scientific-practical Internet-conference "Strategically-innovative development of subjects of economic system in the context of globalization", 16-18 листопада 2016 р. : зб. тез наук. робіт. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 170-172.