Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи
Дата
2016
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
Опис
Ключові слова
план стратегічний, реклама, прибутковість, продукція, споживачі
Бібліографічний опис
Майстро Д. С. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи / Д. С. Майстро, П. Г. Перерва // 1-а Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації" = І International scientific-practical Internet-conference "Strategically-innovative development of subjects of economic system in the context of globalization", 16-18 листопада 2016 р. : зб. тез наук. робіт. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 170-172.