Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Анотація

Опис

Ключові слова

план стратегічний, реклама, прибутковість, продукція, споживачі

Бібліографічний опис

Майстро Д. С. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи / Д. С. Майстро, П. Г. Перерва // 1-а Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації" = І International scientific-practical Internet-conference "Strategically-innovative development of subjects of economic system in the context of globalization", 16-18 листопада 2016 р. : зб. тез наук. робіт. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 170-172.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced