Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Житомирський державний технологічний університет

Анотація

Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.

Опис

Ключові слова

потреба, споживачі, маркетингові дослідження, прогнозування

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2014. – № 3 (69). – С. 193-199.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced