Публікація: Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції
Дата
2014
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Житомирський державний технологічний університет
Анотація
Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.
Опис
Ключові слова
потреба, споживачі, маркетингові дослідження, прогнозування
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2014. – № 3 (69). – С. 193-199.