Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26343
Title: Маркетинг. Менеджмент. Інновації
Authors: Перерва, Петро Григорович
Косенко, Олександра Петрівна
Яковлєв, Анатолій Іванович
Кузьминчук, Наталя Володимирівна
Товажнянський, Вячеслав Леонідович
Маслак, Ольга Іванівна
Keywords: макроекономіка; безпека економічна; діяльність інноваційна; регулювання державне; забезпечення інформаційно-аналітичне; політика інноваційна; потенціал стратегічний; управління підприємством; фінансування
Issue Date: 2010
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2010. – 621 с.
Abstract: У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26343
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Marketynh_2010.pdf5,11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.