Публікація:
Маркетинг. Менеджмент. Інновації

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.

Опис

Ключові слова

макроекономіка, безпека економічна, діяльність інноваційна, регулювання державне, забезпечення інформаційно-аналітичне, політика інноваційна, потенціал стратегічний, управління підприємством, фінансування

Бібліографічний опис

Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2010. – 621 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в