Публікація:
Маркетинг. Менеджмент. Інновації

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.

Опис

Бібліографічний опис

Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2010. – 621 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в