Маркетинг. Менеджмент. Інновації

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Друкарський дім "Папірус"

Анотація

У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.

Опис

Ключові слова

макроекономіка, безпека економічна, діяльність інноваційна, регулювання державне, забезпечення інформаційно-аналітичне, політика інноваційна, потенціал стратегічний, управління підприємством, фінансування

Бібліографічний опис

Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2010. – 621 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced