Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057
Title: Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу
Authors: Архипова, Т. В.
Keywords: реклама; маркетинг; корпоративні стратегії; регулювання ринку; рекламні послуги; рекламні бюджети
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Архипова Т. В. Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 166-169.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arkhypova_Kulturne_seredovyshche_2012.pdf200,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.