Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, маркетинг, корпоративні стратегії, регулювання ринку, рекламні послуги, рекламні бюджети
Бібліографічний опис
Архипова Т. В. Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 166-169.