Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, маркетинг, корпоративні стратегії, регулювання ринку, рекламні послуги, рекламні бюджети

Бібліографічний опис

Архипова Т. В. Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 166-169.