Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057
Назва: Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу
Автори: Архипова, Т. В.
Ключові слова: реклама; маркетинг; корпоративні стратегії; регулювання ринку; рекламні послуги; рекламні бюджети
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Архипова Т. В. Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 166-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057
Розташовується у зібраннях:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arkhypova_Kulturne_seredovyshche_2012.pdf200,64 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.