Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрхипова, Т. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-09T10:20:36Z-
dc.date.available2017-02-09T10:20:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАрхипова Т. В. Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 грудня 2012 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 166-169.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27057-
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкорпоративні стратегіїuk
dc.subjectрегулювання ринкуuk
dc.subjectрекламні послугиuk
dc.subjectрекламні бюджетиuk
dc.titleКультурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесуuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arkhypova_Kulturne_seredovyshche_2012.pdf200,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.