Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [174] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Кузьминчук Наталія Валеріївна
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Керівниками наукової роботи аспірантів є досвідчені науковці – професори Заруба В.Я., Кузьминчук Н.В., Райко Д.В. Колектив кафедри веде активну методичну, наукову та виховну роботу. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 174
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2012Інформаційна взаємодія підприємства в процесі маркетингової діяльностіРайко, Діана Валеріївна
2017Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікаційРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Кириленко, Валерія Ігорівна
2017Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампаніїРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Зацаринний, Владислав Миколайович
1983Вопросы автоматизации встречного планирования в условиях АСУ гражданской авиациейДабагян, А. В.; Заруба, Виктор Яковлевич; Выпинашко, И. Н.; Гладышевская, Г. Н.; Огурцов, В. П.
2017Оцінка потенціалу життєзабезпечення населення регіону: антропоцентричний підхідКузьминчук, Наталія Валеріївна
2005Концептуальные подходы и способы к формированию решения о покупке инновационных товаровРайко, Диана Валерьевна
2011Аналіз перебігу процесів господарювання та маркетингової діяльності машинобудівних підприємствЯстремська, О. М.; Райко, Діана Валеріївна
2013Формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіонуРайко, Діана Валеріївна
2014Формування департаменту маркетингу промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2014Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterpriseRaiko, D. V.
1985Вопросы автоматизации перспективного планирования в отрасли гражданской авиацииГорелый, Алексей ВАсильевич; Заруба, Виктор Яковлевич; Сухоруков, С. В.
2008Історія промислового синтезу аміаку в наукових працях фахівців з технології зв’язаного азотуГринь, Григорій Іванович; Казаков, В. В.; Кузнєцов, Павло Володимирович
1979Об одном определении решения игры в форме характеристической функцииДабагян, А. В.; Заруба, Виктор Яковлевич
1980Процесс распределения ограниченного ресурса в частично согласованной активной системе центр–элемент при неинформированности элементов об имеющемся объеме ресурсовЗаруба, Виктор Яковлевич
2009Історичні аспекти створення промислового синтезу аміакуГринь, Світлана Олександрівна; Кузнєцов, Павло Володимирович
2016Розвиток організаційних структур управління машинобудівними підприємствамиКовальов, Євген Володимирович; Заруба, Віктор Якович; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2017Розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Дробаха, Наталія Олександрівна
2010Організація моніторингу процесу управління гудвілом промислового підприємстваШаша, Олена Ігорівна
2017Методичні вказівки до виконання курсового проекту зі спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" з дисципліни "Міжнародний бізнес"Посохов, Ігор Михайлович; Райко, Діана Валеріївна
2016Энергетические методы фиксации атмосферного азотаГринь, Григорий Иванович; Кузнецов, Павел Владимирович; Филенко, Олеся Николаевна; Гринь, Светлана Александровна
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 174