Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [281] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 281
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Розробка інформаційної системи обліку використання оснастки в ковальсько-пресовому виробництвіДонець, Н.; Грінберг, Галина Леонідівна
2019Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринкуГребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Оцінка інвестиційної привабливості на рівні країниГолєніщева, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
2019Маркетингові комунікації в мережі інтернетГавриш, А. В.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Роль систем прийняття рішень в бізнесіАнтонець, Ольга Олександрівна
2019Прийняття рішення щодо програми стимулювання збутуЛитвиненко, Ю. Л.; Райко, Діана Валеріївна
2017Порівняльний аналіз звичайних і електронних торгівМельников, Олег Станіславович
2017Якість управлінських рішень як резерв підвищення ефективності функціонування підприємстваРотерман, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
2019Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеностіЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2017Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачамиРайко, Діана Валеріївна
2018Міжнародні економічні відносини: бакалаврський курс. Частина 1Посохов, Ігор Михайлович; Новік, Ірина Олексіївна; Шевченко, М. М.; Максименко, Яна Анатоліївна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Ходирєва, Оксана Олегівна; Фальченко, Олена Олександрівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Чмелева, Ольга Сергіївна; Подрез, Ольга Іванівна; Жадан, Юлія Володимирівна; Кабиш, А. Ю.; Клепікова, Світлана Володимирівна
2017Методичні вказівки до практичних занять студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"Сокол, Катерина Михайлівна
2019Development management of company’s innovative-encouraging environment on the basis of innovative culture formationShypulina, Yuliia; Sokol, Kateryna
2012Задачи программного управления параметрами поточной линии с использованием сверхурочных работПигнастый, Олег Михайлович; Заруба, Виктор Яковлевич
2012Техническое содержание и постановка задачи программного управления параметрами поточной линии с использованием сверхурочных работПигнастый, Олег Михайлович; Заруба, Виктор Яковлевич
2019Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of managementRaiko, Diana; Cherepanova, Viktoriia
2018Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentionsPotrashkova, Lyudmyla; Raiko, Diana; Tseitlin, Leonid; Savchenko, Olga; Nagy, Szabolcs
2019Дослідження складових цінності товару для споживачівШипуліна, Юлія Сергіївна; Божков, Д. С.
2019Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Маркетингові комунікаціїЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 281