Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [292] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 292
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Параметрична декомпозиція багатоетапних транспортних моделейГамбаров, Леонід Арамович; Шевченко, Сергій Васильович; Чернишова, Надія Петрівна; Свєтлова, Л. Ф.
2013Оптимизация производства, распределения и поставок электроэнергии в условиях энергорынка УкраиныГамбаров, Леонид Арамович; Шевченко, Сергей Васильевич; Чернышева, Надежда Петровна
2019Методичне забезпечення комерціалізації інноваційІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Оптимізація вибору стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємства за критерієм задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінкиІлляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
2019Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємствіІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Діагностика стану інноваційної культури українського суспільстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Сокол, Катерина Михайлівна
2019Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань підприємства в контексті забезпечення його інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Класифікація методів комерціалізації інновацій організацій в контексті обґрунтування напрямів їх інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Evaluation of quality level in managing the development of industrial enterprisesRaiko, D.; Podrez, O.; Cherepanova, V.; Fedorenko, I.; Shypulina, Yuliia
2019Трансформація організацій в інформаційному суспільствіЗаруба, Віктор Яковлевич
2019Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврівАсєєва, Ірина; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла Олександрівна
2019Розробка інформаційної системи обліку використання оснастки в ковальсько-пресовому виробництвіДонець, Н.; Грінберг, Галина Леонідівна
2019Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринкуГребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Оцінка інвестиційної привабливості на рівні країниГолєніщева, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
2019Маркетингові комунікації в мережі інтернетГавриш, А. В.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Роль систем прийняття рішень в бізнесіАнтонець, Ольга Олександрівна
2019Прийняття рішення щодо програми стимулювання збутуЛитвиненко, Ю. Л.; Райко, Діана Валеріївна
2017Порівняльний аналіз звичайних і електронних торгівМельников, Олег Станіславович
2017Якість управлінських рішень як резерв підвищення ефективності функціонування підприємстваРотерман, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
2019Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеностіЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 292