Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [163] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Кузьминчук Наталія Валеріївна
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Керівниками наукової роботи аспірантів є досвідчені науковці – професори Заруба В.Я., Кузьминчук Н.В., Райко Д.В. Колектив кафедри веде активну методичну, наукову та виховну роботу. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 163
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2008Історія промислового синтезу аміаку в наукових працях фахівців з технології зв’язаного азотуГринь, Григорій Іванович; Казаков, В. В.; Кузнєцов, Павло Володимирович
1979Об одном определении решения игры в форме характеристической функцииДабагян, А. В.; Заруба, Виктор Яковлевич
1980Процесс распределения ограниченного ресурса в частично согласованной активной системе центр–элемент при неинформированности элементов об имеющемся объеме ресурсовЗаруба, Виктор Яковлевич
2009Історичні аспекти створення промислового синтезу аміакуГринь, Світлана Олександрівна; Кузнєцов, Павло Володимирович
2016Розвиток організаційних структур управління машинобудівними підприємствамиКовальов, Євген Володимирович; Заруба, Віктор Якович; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2017Розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Дробаха, Наталія Олександрівна
2010Організація моніторингу процесу управління гудвілом промислового підприємстваШаша, Олена Ігорівна
2017Методичні вказівки до виконання курсового проекту зі спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" з дисципліни "Міжнародний бізнес"Посохов, Ігор Михайлович; Райко, Діана Валеріївна
2016Энергетические методы фиксации атмосферного азотаГринь, Григорий Иванович; Кузнецов, Павел Владимирович; Филенко, Олеся Николаевна; Гринь, Светлана Александровна
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Якович; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Ю. С.; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2009Забезпечення ефективного використання об'єктів інтелектуальної власності в сучасних умовахПерерва, Петро Григорович; Заруба, Віктор Якович; Орлов, Петро Аркадійович
2015Инновационное предпринимательство: креативность, коммерциализация, экосистемаБажал, Юрий Николаевич; Бакушевич, Иванна Всеволодовна; Венесаар, Урве; Гораева, Татьяна Юрьевна; Григорьев, Геннадий Степанович; Гуменная, Александра Витальевна; Иванова, Наталья Юрьевна; Калантаридис, Кристос; Косенко, Александра Петровна; Кречко, Светлана Андреевна; Мельников, Олег Станиславович; Нестеренко, Роман Александрович; Опекун, Елена Владимировна; Перерва, Петр Григорьевич; Пичик, Екатерина Валериевна; Савченко, Ольга Игоревна; Слава, Светлана Степановна; Чалая, Нина Дмитриевна
2015Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистемаБажал, Юрій Миколайович; Бакушевич, Іванна Всеволодівна; Венесаар, Урве; Гараєва, Тетьяна Юріївна; Григор'єв, Геннадій Степанович; Гуменна, Олександра Віталіївна; Іванова, Наталія Юріївна; Калантарідіс, Крістос; Косенко, Олександра Петрівна; Крачко, Світлана Андріївна; Мельников, Олег Станіславович; Нестеренко, Роман Олександрович; Опекун, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Пічик, Катерина Валеріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Слава, Світлана Степанівна; Чала, Ніна Дмитрівна
2011Управління інноваційною діяльністю: магістерський курсПерерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Чухрай, Наталія Іванівна; Цибульов, Павло Миколайович; Груба, Григорій Іванович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Ларка, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Сакара, Юрій Дмитрович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Віхляєва, Світлана Іванівна; Косенко, Андрій Васильович; Мехович, Артем Сергійович
2011Управління інноваційною діяльністю: магістерський курсПерерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Ларка, Микола Іванович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Віхляєва, Світлана Іванівна; Смоляр, Любов Гаврилівна; Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Дьомін, Олег Олексійович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Кучинський, Володимир Анатолійович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Зайцев, Юрій Іванович
2016Підходи до діагностики соціально-економічного потенціалу регіону як основи ефективної стратегії управлінняКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна
2015Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
2016Formation of relations between the enterprise and consumers as the basis of the industrial enterprise developmentRaiko, D. V.; Tseitlin, L. M.
2016Концептуальна модель управління маркетингом на підприємствіРайко, Діана Валеріївна
2016Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначенняРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 163