Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [405] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 405
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Кластерний аналіз вхідних даних у задачах прогнозування попиту за допомогою нейронних мережХарченко, Алла Олександрівна
2018Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходуРайко, Діана Валеріївна; Єгурнова, Дар'я Сергіївна
2018Алгоритм формування тарифної політики як складова стратегії розвитку телекомунікаційної компаніїЗаруба, Віктор Яковлевич; Коновалов, С. С.
2015Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послугІлляшенко, Наталія Сергіївна
2015The main tools of the state support and development of innovation activity in UkraineIlliashenko, N. S.; Riazantseva, Yu. M.
2010Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістюІлляшенко, Наталія Сергіївна; Мінько, Марина Ігорівна
2016Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікаційМельник, Юлія Миколаївна; Сагер, Людмила Юріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Рязанцева, Юлія Миколаївна
2016Послуги як перспективний сектор розвитку економіки УкраїниІлляшенко, Наталія Сергіївна; Рудика, О. С.
2019Методичні засади вибору стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємстваІлляшенко, Наталія Сергіївна
2017Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. ЛебединІлляшенко, Наталія Сергіївна; Миколаєнко, М. С.; Данилюк, Ю. М.
2019Теоретико-методологічні засади визначення випереджаючих траєкторій інноваційного прискорення промислових підприємствІлляшенко, Наталія Сергіївна
2017Інновації в технологіях публічного менеджментуІлляшенко, Наталія Сергіївна
2017Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в УкраїніІлляшенко, Наталія Сергіївна; Пігуль, П. В.
2017Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освітиІлляшенко, Наталія Сергіївна; Філатов, В’ячеслав Юрійович
2017Інноваційна культура і економічна безпека підприємстваШипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2017Сутність фармацевтичного маркетингу та напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринкуІлляшенко, Наталія Сергіївна
2016Узагальнена класифікація стратегій інноваційного розвиткуІлляшенко, Наталія Сергіївна
2020Засади функціонування механізму управління стратегіями випереджаючого науково-технологічного розвитку промислового підприємстваІлляшенко, Наталія Сергіївна
2020Управління персоналом у міжнародному підприємництвіМаксименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна
2020Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Економетрика"Харченко, Алла Олександрівна; Конохова, Зоя Петрівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 405