Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [503] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Райко Діана Валеріївна
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 503
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Розвиток закладів вищої освіти в умовах четвертої промислової революціїІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2023Коворкінг як важливий елемент інфраструктури ринку цифрової зайнятості в умовах війни і повоєнного відновленняІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2022Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в Google Play на американському ринкуГлавчев, Дмитро Максимович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Пазій, Д. С.
2022Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
2022Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
2022Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освітиРайко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
2022Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика"Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2022Маркетингова товарна політикаРайко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2018Проблемы и противоречия гносеологии образованияПономарев, Александр Семенович; Харченко, Алла Александровна
2022Стратегії динамічного ціноутворення при управлінні збутом дискретних товарів з обмеженим терміном реалізаціїМельников, Олег Станіславович
2022Management of the innovative development potential of industrial enterprises in the digital economyIlliashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia; Raiko, Diana
2022Проблеми кадрового забезпечення повоєнного відновлення економіки УкраїниІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2022Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспектиІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2022Стратегічне управління рекламою протягом життєвого циклу товаруМельников, Олег Станіславович
2022Особливості підготовки фахівців з вищою освітою в умовах розвитку цифрової економікиІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2022Цифровий маркетинг на ринку праці України: поточні позиції і перспективи розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2021Аналіз інноваційної активності виробничих організацій з позиції системного підходуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2022Підхід до управління інтелектуальним капіталом в системі інноваційного розвитку підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2022Intellectual capital management of the university in the system of its innovative developmentIlliashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia; Golysheva, Ievgeniia
2022Інтелектуальний капітал як основа інноваційного розвитку підприємства в економіці знаньІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 503