Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [197] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 197
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2018Моделювання реклами нового споживчого товару довгострокового використанняЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2016Застосування виробничих функцій для оцінки та прогнозування ефективності використання ресурсно-діяльнісного потенціалу підприємстваТерованесова, Олександра Юріївна
2016Прогнозування ресурсно-діяльнісного потенціалу підприємств машинобудування на основі сценарно-динамічного моделюванняТерованесова, Олександра Юріївна
2016Оцінка рівня та реалізації ресурсно-діяльнісного потенціалу підприємств машинобудуванняКузьминчук, Наталія Валеріївна; Терованесова, Олександра Юріївна
2015Формування конкурентного статусу підприємств машинобудування: ресурсно-діяльнісний підхідТерованесова, Олександра Юріївна
2016Формування конкурентного статусу підприємств машинобудування на основі ресурсно-діяльнісного підходу: концептуальні засадиКузьминчук, Наталія Валеріївна; Терованесова, Олександра Юріївна
2016Оцінка складових конкурентого статусу підприємств машинобудування на основі ресурсно-діяльнісного підходуТерованесова, Олександра Юріївна
2016Формування системи кількісних показників для оцінки конкурентного статусу підприємств машинобудуванняТерованесова, Олександра Юріївна
2015Тенденції розвитку вітчизняного машинобудування як критерій оцінювання конкурентного статусу підприємстваТерованесова, Олександра Юріївна
2015Ресурсно-діяльнісний підхід як основа формування конкурентного статусу підприємств машинобудуванняТерованесова, Олександра Юріївна
2015Методичні рекомендації з організації та проведення практик магістрів спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика"Конохова, Зоя Петрівна
2015Методичні рекомендації з організації та проведення практик спеціалістів спеціальності 7.03050201 "Економічна кібернетика"Конохова, Зоя Петрівна
2015Методичні рекомендації з організації та проведення практик бакалаврів спеціальності 6.030502 "Економічна кібернетика"Конохова, Зоя Петрівна
2017МакроекономікаКонохова, Зоя Петрівна
2018Економіка інформації у просторі економічних дослідженьКонохова, Зоя Петрівна
2018Інформація як специфічний ресурс організаціїКонохова, Зоя Петрівна
2017Актуалізація змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" у підготовці бакалаврів з маркетингуКонохова, Зоя Петрівна
2017Ціна інформації у інформаційному бізнесіКонохова, Зоя Петрівна
2007Особливості зародження і формування наукової школи в галузі хімічної технологіїКазаков, В. В.; Кузнєцов, Павло Володимирович
2007Визначення поняття наукова школа та її різновиди в працях ученихКазаков, В. В.; Кузнєцов, Павло Володимирович
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 197