Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [227] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 227
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2015Світовий ринок інформаційних технологій в контексті глобалізації світової економікиСокол, Катерина Михайлівна
2015Оцінка ступеня готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологійСокол, Катерина Михайлівна
2018Роль інтеграції та глобалізації в сучасній цивілізаціїАлексєнко, Юлія Сергіївна; Животченко, Тамара Юріївна
2016Многоуровневые модели планирования производства в условиях интервального прогноза спросаЗаруба, Виктор Яковлевич
2017Модели согласования объёмов производства с прогнозами спросаЗаруба, Виктор Яковлевич
2018Optimization of the duration of collection of orders on the enterprise’s productsZaruba, Victor
2017Оптимизация планов производства по оценкам вероятности будущих заказовЗаруба, Виктор Яковлевич
2015Дослідницький тренінг: виявлення проблем бізнесу і пошук шляхів їх розв'язанняЗаруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга Олександрівна; Харченко, Алла Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович
2018Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльностіПарфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компаніїКуценко, Тетяна Миколаївна; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2015Маркетингове управління асортиментом продукції підприємства в умовах інформаційної економікиКузнецов, Павло Володимирович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна; Балагула, Дар'я Петрівна
2014Preference Function Reconstruction for Multiple Criteria Decision Making Based on Machine Learning ApproachLyubchyk, Leonid; Grinberg, Galina
2015Nonlinear dynamic system kernel based reconstruction from time series dataLyubchyk, Leonid; Kolbasin, Vladislav; Grinberg, Galina
2018Inverse Dynamic Models in Chaotic Systems Identification and Control ProblemsLyubchyk, Leonid; Grinberg, Galina
2017Ranking Model Real-Time Adaptation via Preference Learning Based on Dynamic ClusteringLyubchyk, Leonid; Galuza, Oleksy; Grinberg, Galina
2014Ранжирование абитуриентов на основе комплексного критерия оценивания качества их подготовкиГринберг, Галина Леонидовна; Любчик, Леонид Михайлович
2014Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правилаПарфентенко, Ірина Анатоліївна; Гапоненко, Ольга Євгенівна
2015Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингуЗаруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Моделі погоджування виробничих ресурсів підприємства з поточним попитом на продукціюЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2013Формирование комплексного критерия оценивания качества подготовки абитуриентовЛюбчик, Леонид Михайлович; Гринберг, Галина Леонидовна
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 227