Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [239] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 239
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2018Ітераційна модель формування стратегії міжнародного маркетингуСокол, Катерина Михайлівна
2015Назначение и классификация математических моделей, используемых в менеджментеЗаруба, Виктор Яковлевич
2018Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходамиРайко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна
2017Теоретичні аспекти розвитку підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна
2017Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"Сокол, Катерина Михайлівна
2017Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Інвестування"Сокол, Катерина Михайлівна
2015Assessing the scale and readiness of companies to enter the world market of informational technologiesSokol, Kateryna
2014Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологійСокол, Катерина Михайлівна
2009Идентификация нелинейных функций предпочтения в задачах многокритериального экспертного оцениванияГринберг, Галина Леонидовна; Любчик, М. Л.
2018Організація та управління в природоохоронній діяльностіСамойленко, Наталія Миколаївна; Райко, Діана Валеріївна; Аверченко, Валентина Іллівна
2017Економічна компетенція лідерів і соціальний прогресХарченко, Алла Олександрівна
2014Прогнозирование результатов производства в условиях интервальной неопределенности спросаЗаруба, Виктор Яковлевич; Антонец, Ольга Александровна; Харченко, Алла Александровна
2015Світовий ринок інформаційних технологій в контексті глобалізації світової економікиСокол, Катерина Михайлівна
2015Оцінка ступеня готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологійСокол, Катерина Михайлівна
2018Роль інтеграції та глобалізації в сучасній цивілізаціїАлексєнко, Юлія Сергіївна; Животченко, Тамара Юріївна
2016Многоуровневые модели планирования производства в условиях интервального прогноза спросаЗаруба, Виктор Яковлевич
2017Модели согласования объёмов производства с прогнозами спросаЗаруба, Виктор Яковлевич
2018Optimization of the duration of collection of orders on the enterprise’s productsZaruba, Victor
2017Оптимизация планов производства по оценкам вероятности будущих заказовЗаруба, Виктор Яковлевич
2015Дослідницький тренінг: виявлення проблем бізнесу і пошук шляхів їх розв'язанняЗаруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга Олександрівна; Харченко, Алла Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 239