Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" : [421] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Заруба Віктор Яковлевич
Про кафедру
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.
Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).
На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).
Науковi напрямки: загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.
Випускаючi спецiaльностi
- Економічна кібернетика
- Маркетинг

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 421
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Кризові моделі економічної динамікиЛюбчик, Леонід Михайлович; Грінберг, Галина Леонідівна; Воронін, Анатолій Віталійович
2021Stock market statistical data analysis for prices forecasting and trading decision supportГрінберг, Галина Леонідівна; Grinberg, Galina
2021Експертно-статистичний метод побудови інтегральних індикаторів соціальних і техніко-економічних системГрінберг, Галина Леонідівна; Водовозова, Єлизавета Євгеніївна
2021Четверта промислова революція як шанс на випереджаючий інноваційний розвитокІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2021Основи підходу до формування механізму управління випереджаючим орієнтованим на знання інноваційним розвиткомІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2021Інструменти і методи продукування знань як основи інноваційного зростання: реалії промисловості УкраїниІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2020Напрями вдосконалення системи управління еколого-економічним розвитком за індексом конкурентоспроможності як основи добробуту країни, регіонів, промислових підприємств, суспільстваРайко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна
2013Теоретико-методичні засади створення спрощуючих інновацій (на прикладі наметових таборів КУСОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання"Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ронь, Ярослав Олексійович
2020Механізм управління стратегіями випереджаючого науково-технологічного інноваційного розвитку промислового підприємстваІлляшенко, Наталія Сергіївна
2016Узагальнення підходів до стратегічного управління розвитком підприємстваІлляшенко, Наталія Сергіївна
2016Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємствіІлляшенко, Наталія Сергіївна; Титаренко, Юлія Василівна
2016Маркетинг і управління інноваціямиІлляшенко, Наталія Сергіївна; Старків, І. Л.
2017"Зелені державні закупівлі" як метод боротьби з грінвошингомІлляшенко, Наталія Сергіївна; Мельник, Юлія Миколаївна
2017Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємстваІлляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Мельник, Юлія Миколаївна
2021Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємствІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2018Кластерний аналіз вхідних даних у задачах прогнозування попиту за допомогою нейронних мережХарченко, Алла Олександрівна
2018Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходуРайко, Діана Валеріївна; Єгурнова, Дар'я Сергіївна
2018Алгоритм формування тарифної політики як складова стратегії розвитку телекомунікаційної компаніїЗаруба, Віктор Яковлевич; Коновалов, С. С.
2015Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послугІлляшенко, Наталія Сергіївна
2015The main tools of the state support and development of innovation activity in UkraineIlliashenko, N. S.; Riazantseva, Yu. M.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 421