Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання зібрання

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 549
  • Документ
    Маркетинг у соціальних мережах: стратегічний підхід до підтримки бізнесу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Документ
    Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана Валеріївна
  • Документ
    Using A/B testing in a software product to increase the number of internal purchases
    (WSEH, 2022) Shypulina, Yuliia; Hlavchev, D. M.
  • Документ
    Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена Федорівна
  • Документ
    Marketing in the process of advanced development managing
    (WSEH, 2020) Illiashenko, Nataliia; Shypulina, Yuliia
  • Документ
    Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною
    (Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Документ
    Options of satisfacing consumers' needs on the basis of innovative marketing
    (WSEH, 2021) Illiashenko, Nataliia; Shypulina, Yuliia
  • Документ
    The Impact of COVID-19 on the development of the segment of the international tourism market in Ukraine focused on arab tourists
    (2021) Illiashenko, Sergii; Illiashenko, Nataliia; Shypulina, Yuliia; Golysheva, Ievgeniia; Tomczewska-Popowycz, Natalia; Rutkowska, Małgorzata; Klisinski, Janusz
    The article is devoted to determining the set of external and internal prerequisites for the extending influx of Arab countries' tourists to Ukraine in 2021 under the COVID-19 pandemic restrictions introduced in most countries. Quantitative characteristics of the flow of tourists are outlined. The main characteristics and preferences of tourists from Arab countries who visited Ukraine are determined. It is established that in conditions of restrictions caused by COVID-19, they consider Ukraine as an alternative vocation location to traditional places in European countries. A generalized profile of these tourists has been compiled. It can serve as an information base for improving tourist products (services) and the system of service rendering. An assessment of prospects for developing the international tourism market segment in Ukraine focused on tourists from Arab countries has been made. The study results can be used to make effective management decisions in the field of international tourism at the state and regional levels, as well as at the level of individual tourism service providers in the context of the continuation of the COVID-19 pandemic and its completion.
  • Документ
    Approach to assessment of prerequisites for implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises
    (PC Technology Center, 2021) Illiashenko, Sergii; Illiashenko, Nataliia; Shypulina, Yuliia; Raiko, Diana; Bozhkova, Viktoriia
    The present research substantiates the theorical and methodological foundations of quantitative assessment of the prerequisites for the implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises under conditions of changing technological arrangement and the fourth industrial revolution. External and internal prerequisites for catching-up, leading and outstripping innovative development were determined and systematized. The two-step approach to assessing the sufficiency of prerequisites for the implementation of these directions was developed. It was proposed to assess external prerequisites according to the relative values of the indicators of the Global Innovation Index of the analyzed country, which take into account the highest and the lowest estimates of all countries Unlike existing approaches, the point-based score, rather than rating estimates of the indicators of countries are taken into account, which increases the assessment objectivity. The compliance of quantitative estimates with the levels of sufficiency of external prerequisites was determined using the Harrington Verbal-Numerical scale. It was proposed to assess internal prerequisites according to the author’s method of expert evaluations, which unlike existing ones, allows assessing the level of sufficiency of subsystems of the potential of innovative development of an enterprise. The two-step approach allows quantitative and comprehensive assessment of sufficiency of the prerequisites for the implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises. It is possible to identify problems of prerequisites’ sufficiency, which allows their reasonable correction. The sufficiency of prerequisites for alternative directions of innovative development of machine-building enterprises was evaluated using the new approach and the best directions were chosen. The analysis time was reduced by 25–33 %, the accuracy of choice of directions and the effectiveness of their implementation strategies are increasing. The new approach improves strategic management of innovative development of industrial enterprises in the context of technological transformations.
  • Документ
    Marketing strategy for increasing user loyalty through the use of text notifications in mobile applications
    (WSEH, 2023) Shypulina, Yuliia; Hlavchev, D. M.
  • Документ
    Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл
    (Національний фармацевтичний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Документ
    Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Документ
    Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
    Метою дослідження є актуалізація теоретичного підходу до формування маркетингової стратегії для соціальних мереж. Перехід суспільства у цифровий простір у всьому світі, а з ним і бізнесу безперервно продовжується. Пандемії, війни та інші глобальні фактори є каталізаторами даного процесу. Відповідно, цифровий маркетинг все більше впливає на розвиток бізнесу, і одним з аргументів того є зростання фінансових витрат у цьому секторі. Враховуючи динамічність змін у індустрії цифрового маркетингу, збільшення аудиторії та конкуренції за увагу користувачів, регулярно актуалізується питання підходу до розробки маркетингової стратегії. Саме якісна стратегія є фундаментом успішності маркетингової кампанії. Окрему увагу слід приділити саме соціальним мережам. Кількість рекламодавців у соціальних мережах та доходи платформ від реклами зростають кожного року. Синхронно з цим збільшується і кількість користувачів. Тому особливої уваги слід приділити актуалізації розробки етапів маркетингової стратегії для соціальних мереж. В рамках даного дослідження проведено аналіз поглядів на розробку маркетингової стратегії для соціальних мереж різних вітчизняних та закордонних науковців. Більшість підкреслюють важливість якісного контент-маркетингу, як основного інструмента досягнення результатів у соціальних мережах. Значна кількість поглядів збігається на тому, що основною ціллю маркетингу у соціальних мережах є не продажі, а розвиток і просування бренду. Додатковим інструментом для досягнення цілей бренду пропонується формування ефективної комунікації через якісний комʼюніті-менеджмент. На базі аналізу виділено різні ідеї щодо етапів розробки стратегії та загальної її структури. Запропоновано власний погляд на дане питання у вигляді етапів розробки маркетингової стратегії у соціальних мережах для бізнесу. Описано кожний етап з висвітленням його формування або вибору.
  • Документ
    Удосконалення портфелю брендів виробничого підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Кролевецька, Ю. В.; Антонець, Ольга Олександрівна
  • Документ
    Оцінка інвестиційної привабливості країни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Чечіль, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
  • Документ
    Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана Валеріївна
  • Документ
    Взаємодія учасників електронних торгів при роботі з "Електронною торговою системою"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Документ
    Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023-11-24) Заруба, Віктор Яковлевич; Чмерук, Тарас Ю.
    Для сучасного виробничого підприємства, здатність адаптуватися та залишатися на крок попереду має першочергове значення для виживання на ринку. У зв’язку з технологічним прогресом, зростанням глобальної конкуренції, зміною вимог споживачів, і як результат –коливаннями пропиту, виробники стикаються з безпрецедентними проблемами при плануванні виробництва. Однак, маючи правильні стратегії, вони можуть перетворити ці виклики на можливості для зростання та ефективності .
  • Документ
    Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання розділів з фахового тренінгу (випускної кваліфікаційної (дипломної) роботи або для підготовки до випускного кваліфікаційного іспиту та підготовки бази до самостійної професійної діяльності. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.