Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Название: Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок
Другие названия: Product strategy as the basis of the successful promotion of goods on the market
Авторы: Васильцова, Світлана Олександрівна
Кітченко, Олена Миколаївна
Хохлюк, Тетяна Володимирівна
Ключевые слова: маркетингові дослідження; стратегічне планування; цілі підприємства; управління маркетингом; планування; стратегічний профіль; SWOT-аналіз; матричні методи аналізу; market research; strategic planning; targets enterprise marketing management; planning; strategic profile; SWOT-analysis; matrix methods of analysis
Дата публикации: 2015
Издательство: Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
Библиографическое описание: Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.
Краткий осмотр (реферат): Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27220
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015_Vasyltsova_Produktova_stratehiia.pdf130,83 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.