Публікація:
Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.

Опис

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в