Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"

Анотація

Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, стратегічне планування, цілі підприємства, управління маркетингом, планування, стратегічний профіль, SWOT-аналіз, матричні методи аналізу, market research, strategic planning, targets enterprise marketing management, planning, strategic profile, SWOT-analysis, matrix methods of analysis

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.