Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27934
Title: Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії
Authors: Долінська, Раїса Григорівна
Стоцька, А. В.
Keywords: сегментація; позиціонування; ланцюжок цінностей; кластерний аналіз; методи
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Долінська Р. Г. Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії / Р. Г. Долінська, А. В. Стоцька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 50. – С. 33-37.
Abstract: Предложены методы сегментации и позиционирования товаров для обеспечения конкурентных преимуществ в международной цепочке ценности АСУ ТП для конечного потребителя.
The methods of segmentation and positioning products to ensure competitive advantages in the international value chain of industrial controls for the ultimate consumer have been proposed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27934
Appears in Collections:Вісник № 50
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2010_50_Dolinska_Sehmentatsiia.pdf294,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.