Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Предложены методы сегментации и позиционирования товаров для обеспечения конкурентных преимуществ в международной цепочке ценности АСУ ТП для конечного потребителя.
The methods of segmentation and positioning products to ensure competitive advantages in the international value chain of industrial controls for the ultimate consumer have been proposed.

Опис

Ключові слова

сегментація, позиціонування, ланцюжок цінностей, кластерний аналіз, методи

Бібліографічний опис

Долінська Р. Г. Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії / Р. Г. Долінська, А. В. Стоцька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 50. – С. 33-37.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced