Тенденции развития предприятий кондитерской промышленности Украины в условиях мирового кризиса
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
У статті розглянуто тенденції розвитку підприємств кондитерської промисловості Україні. Визначено товарна стратегія для кондитерських підприємств в умовах світової кризи, проведена оцінка ефективності сегментів ринку кондитерських виробів.
Tendencies of development of the enterprises of the Ukrainian confectionery industry are considered in the article. Commodity strategy for the confectionery enterprises in the conditions of world crisis is defined; the efficiency of segments of the market of confectionery products has been estimated.
Tendencies of development of the enterprises of the Ukrainian confectionery industry are considered in the article. Commodity strategy for the confectionery enterprises in the conditions of world crisis is defined; the efficiency of segments of the market of confectionery products has been estimated.
Опис
Ключові слова
конкурентоспособность, кондитерские изделия, кондитерский рынок, покупательский спрос, торговая марка, товарная стратегия
Бібліографічний опис
Линькова Е. Ю. Тенденции развития предприятий кондитерской промышленности Украины в условиях мирового кризиса / Е. Ю. Линькова, А. С. Кратченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 51. – С. 65-72.