Тенденции развития предприятий кондитерской промышленности Украины в условиях мирового кризиса

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

У статті розглянуто тенденції розвитку підприємств кондитерської промисловості Україні. Визначено товарна стратегія для кондитерських підприємств в умовах світової кризи, проведена оцінка ефективності сегментів ринку кондитерських виробів.
Tendencies of development of the enterprises of the Ukrainian confectionery industry are considered in the article. Commodity strategy for the confectionery enterprises in the conditions of world crisis is defined; the efficiency of segments of the market of confectionery products has been estimated.

Опис

Ключові слова

конкурентоспособность, кондитерские изделия, кондитерский рынок, покупательский спрос, торговая марка, товарная стратегия

Бібліографічний опис

Линькова Е. Ю. Тенденции развития предприятий кондитерской промышленности Украины в условиях мирового кризиса / Е. Ю. Линькова, А. С. Кратченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 51. – С. 65-72.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в