Стратегии поведения студентов на рынке образовательных услуг как проблема экономики образования

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Проаналізовано зміст основних стратегій поведінки українських студентів на ринку освітніх послуг. Показано, що вибір стратегій має вплив на ефективність формування людського капіталу. Визначені зовнішні чинники, що впливають на вибір стратегій. Наведено результати емпіричного дослідження поведінки українських студентів у сфері освіти.
The essence of the main strategies of Ukrainian students in the market of educational services is analyzed. It is shown that the choice of strategies affects the effectiveness of the human capital formation. The external factors that influence the strategy choice are defined. The results of the empirical study of the Ukrainian students’ behavior in the educational sphere are presented.

Опис

Ключові слова

система образования, социо-культурные факторы, рынок труда, социально-экономическое развитие, трудоустройство

Бібліографічний опис

Тимошенков И. В. Стратегии поведения студентов на рынке образовательных услуг как проблема экономики образования / И. В. Тимошенков, О. Н. Нащекина // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 51. – С. 118-123.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced