Стратегии поведения студентов на рынке образовательных услуг как проблема экономики образования

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Проаналізовано зміст основних стратегій поведінки українських студентів на ринку освітніх послуг. Показано, що вибір стратегій має вплив на ефективність формування людського капіталу. Визначені зовнішні чинники, що впливають на вибір стратегій. Наведено результати емпіричного дослідження поведінки українських студентів у сфері освіти.
The essence of the main strategies of Ukrainian students in the market of educational services is analyzed. It is shown that the choice of strategies affects the effectiveness of the human capital formation. The external factors that influence the strategy choice are defined. The results of the empirical study of the Ukrainian students’ behavior in the educational sphere are presented.

Опис

Ключові слова

система образования, социо-культурные факторы, рынок труда, социально-экономическое развитие, трудоустройство

Бібліографічний опис

Тимошенков И. В. Стратегии поведения студентов на рынке образовательных услуг как проблема экономики образования / И. В. Тимошенков, О. Н. Нащекина // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 51 : Технічний прогрес і ефективність виробництва, темат. вип. – С. 118-123.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в