Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2855
Назва: Реклама як зв'язок
Автори: Федорець, Сергій Анатолійович
Ключові слова: інформаційний простір; комунікаційний процес; торговельні марки
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Федорець С. А. Реклама як зв'язок / С. А. Федорець // Тези доп. 21-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2013), 29-31 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2855
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Іноземна мова"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorets_Reklama yak zv`yazok_2013.pdf121,19 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.