Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Анотація

У роботі досліджено залежність між розвитком корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та задоволенням інтересів власників бізнесу. Доведено, що зростання цінності бізнесу в стратегічній перспективі забезпечується в тому числі і за рахунок реалізації ініціатив із розвитку КСВ.
The paper presents the research of dependence between initiatives in promoting corporate social responsibility and meeting the needs of business owners. It is determined that the long term growth of business value is provided in particular by the implementation of CSR initiatives.

Опис

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, економічна додана цінність, підприємство, corporate social responsibility, economic value added, enterprise

Бібліографічний опис

Краснокутська Н. С. Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги / Н. С. Краснокутська, О. А. Круглова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів 3-ї міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 березня 2016 р. : у 2 ч. Ч. 1. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 131-135.