Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Анотація

У роботі досліджено залежність між розвитком корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та задоволенням інтересів власників бізнесу. Доведено, що зростання цінності бізнесу в стратегічній перспективі забезпечується в тому числі і за рахунок реалізації ініціатив із розвитку КСВ.
The paper presents the research of dependence between initiatives in promoting corporate social responsibility and meeting the needs of business owners. It is determined that the long term growth of business value is provided in particular by the implementation of CSR initiatives.

Опис

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, економічна додана цінність, підприємство, corporate social responsibility, economic value added, enterprise

Бібліографічний опис

Краснокутська Н. С. Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги / Н. С. Краснокутська, О. А. Круглова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів 3-ї міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 березня 2016 р. : у 2 ч. Ч. 1. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 131-135.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced