Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Анотація
У роботі досліджено залежність між розвитком корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та задоволенням інтересів власників бізнесу. Доведено, що зростання цінності бізнесу в стратегічній перспективі забезпечується в тому числі і за рахунок реалізації ініціатив із розвитку КСВ.
The paper presents the research of dependence between initiatives in promoting corporate social responsibility and meeting the needs of business owners. It is determined that the long term growth of business value is provided in particular by the implementation of CSR initiatives.
The paper presents the research of dependence between initiatives in promoting corporate social responsibility and meeting the needs of business owners. It is determined that the long term growth of business value is provided in particular by the implementation of CSR initiatives.
Опис
Ключові слова
корпоративна соціальна відповідальність, економічна додана цінність, підприємство, corporate social responsibility, economic value added, enterprise
Бібліографічний опис
Краснокутська Н. С. Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги / Н. С. Краснокутська, О. А. Круглова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів 3-ї міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 березня 2016 р. : у 2 ч. Ч. 1. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 131-135.