Визначення розвитку промислового підприємства

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіко-правових досліджень НАН України

Анотація

В даній статті було проаналізовано існуючи визначення «розвитку» з точки зору філософської та економічної категорій; дано визначення розвитку промислового підприємства; вказано його відмінність від існуючих на основі тези про підприємство як відкриту соціально-економічну систему з перевагами прозорості для споживачів, партнерів, персоналу; зроблено висновок про те, що сучасний розвиток підприємства можливий лише на основі маркетингу, оскільки підприємство ефективне тільки в разі його корисності для споживачів, тобто маркетинг є основою розвитку
The article analyzed the exiting «definitions» from the point of view of philosophy and economics categories; a definitions of industrial enterprise development has been suggested; its distinctions from the exiting definitions has been revealed based on the thesis about an enterprise as an open socio-economic system transparency preference for consumers , partners and staff there has been concluded that modern enterprise development is possible when based on marketing, as any enterprise can be effective only under the condition of its usefulness for consumers, i.e. development is based on marketing

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, розвиток як філософська категорія, розвиток як економічна категорія

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Визначення розвитку промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2007. – № 3 (19). – С. 110-114.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced